Red Face

Jag vet inte om det har med min höga ålder att göra eller om jag har blivit otränad men jag blir alltid sjukt redface efter jag har tränat nuförtiden. Det steker i ansiktet, blodet pumpar i pannan osv...det enda som hjälper är typ att stå utomhus och kyla av sig lite, men inte så fasligt länge för det i sig kan framkalla redface.

Ska alldeles snart börja plugga till matteprovet men jag kommer ju bara att somna så fort jag öppnar boken. Det blev ltie sent igår när två tävlingsinriktade och stolta människor vägrade att vara den första som la på luren. Det blev tillslut jag som bangade:( Så idag har jag varit så förgrymmat trött förutom under träningen och under en kort period vid lunchen på skolan. Keso fick ta emot all övertrötthet, stackarn.(NU HOPPAR JAG UPP PÅ DIN RYGG!!!) Men det finns ju alltid tid att plugga på skolan imörrn och vi slutar hyfsat tidigt så det gör nog inget om jag somanr. Nog talat om det

Nu vill jag ha alla låtarna från Dig Out Your Soul så jag kan börja ladda för konserten. Ska specialbeställa ett par rejält höga men ändå gode stadiga skor som jag kan ha på mig så att jag ser någonting bland alla mäniskor. Hata att vara liten i vissa sammanhang

Näe nu ska jag bege mig

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0