Onsdag 17

Istället för att hitta på en massa fyndiga rubriker hela tiden kom jag på att jag kan ju bara skriva veckodag och daturm istället smart som jag är.

Ikväll ska jag göra bort det sista skolarbetet för den här terminen..spela in mig själv på en mp3 när jag läser upp min Morrie-rapport och ge den till Åsa sen. MEn jag menar den är ju helt lång så jag kommer ju behöva ta sjutton andningspauser. Fick tillbaks matteprovet idag och det gick ändå bra..allt utom mvg-uppgifterna gick helt strålande så jag måste väl vara nöjd ändå. Förutom att örb kommer tycka jag är dum i skallen för att jag är så dålig på fysik har jag pratat klart om skolan för idag.

På fredag ska jag till Antnäs och chillkvälla, måste sääga att det var ett tag sen. Ska bli mycket mycket trevligt:D JULMYS! Sen ska jag tvinga Jocke att hälsa på mig på lördag och då ska sötarslet på sin julklapp:D Det är lite av ett wild-card men det är ju tanken som räknas sägs det ju... Är nästan låttad över att jag inte kan komma dit för jag har inte bearbetat skoter-incidenten riktigt ännu. MEn efter allt julgodis kommer jag att vara grymt peppad.

Snart ska jag iväg och gymma litegranna eftersom det inte blev nå efter skolan för vi slutade ganska sent. Och julshowen som vi var på var verkligen varierad..en del var ju helt makalösa medan andra var mer åt andra hållet. MEn några sjöng Mercy så svär jag på att man inte hörde skilland på dom och orginalet..okej kanske lite men det var grymt

Nu ska jag smälta maten med en siesta..MOAHAHA

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0