NEEEEEJ

Mitt sinnestillstånd är oroligt. Jag fruktar det värsta, nämligen att min miniräknare är borta. Så här är hisotrian bakom alltihopa:
Måndag morgon, vid mitt skåp. JAg samlar ihop mina grejer i min svarta påse för att gå till biologin, men eftersom vi har fysik efter så tar jag med dom böckerna ocksa för att slippa springa upp och ner för alla trappor. JAg vet att jag hade lagt min miniräknare i min väska som jag hade när jag gick till skolan men sen vet jag inte riktigt om jag la ner den i påsen med alla andra grejerna eller vad i hellsikke jag har gjort av den. KAnske glömde den på biologin, eller på fysiken, eller tappat den på bussen(kanske osannolikt) eller lagt den på något helt fult ställe, nån har tagit fel...ja det finns ganska många alternativ men det enda som är säkert är att den är borta. RÖVSTJÄRT...jag jag så dåligt samvete när jag tappar bort grejer som jag har fått, och en sån miniräknare med grafritare kostar ju som litegranna..ska ta upp saken med mamma när hon kommer hem från kvantum. Kommer mest troligt att bli bekymrad eller förbannad..damn

Men jag fick värsta glada överraskningen när jag kom hem från skolan idag. Brevlådan var liksom full med paket. Skolkatalog och ett brev med något mysko i till mig, något tjockt kuvert till pappa och en kartong till jonas. JAg var helt spänd på vad som skulle vara i brevet för jag får liksom aldrig brev. 2 paket väldigt exotiska tuggummin(libanesiska) och en lapp: Bättre sent än aldrig. Så började jag asgarva när jag kom på vem det var ifrån

Bara sp alla vet: Nu har jag gjort slut med David! Hell yeah, nu måste jag bara komma ihåg att lämna tillbaka boken också

Sakna min casio alltså ,kom tillbaka!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0