Mys

Just nu är det ganska mysigt här hemma, pappsen fyller år så mormor & co är här och äter och fikar och livar upp den annars så extremt tysta stämningen hos oss litegranna. Har ingenting för mig i skolan för tillfället så det är bara tjill tjill tjill.

Okej här kommer dagens händelse...kanske inte så pinsam men ändå värd att nämna.

Jag hade just gymmat klart på inpuls och ska gå ner till mitt skåp för att klä p mig osv. Slår in koden till kombinationslåset men det öppnas inte. Jag försöker igen och igen men det är stört omöjligt och går inte att rubba. Blir lite lätt frustrerad och undrar om tjejen som har skåp bredvid mig tror att jag försöker göra inbrott. Går upp till receptionen eller vad man ska kalla det och säger att jag inte kan få upp mitt lås. Hon säger att jag kan få låna bultsaxen..lite förslräckt säger jag att jag kan göra ett försök till. Möter Ida och Elina och skriker ut min sorg till dom...försöker få upp låset igen men det går inte. Så jag går med tunga steg uppför trappan och hämtar el bultsax. Ifrågasätter hur jag ska kunna knpisa av låsgrejen. Då kommer en i Alviks herrar förbi och fäller kommentaren: "Ta i ordentligt så går det bra". Okej det var inte så tungt att knipsa av det men det blev en minnesvärd stund på inpuls iaf:D

Fick ett hurtigt infall och gick hem från stan, pratade med Jocke nästan hela vägen men kom på att jag fick kramp i armen och var tvungen att sluta..okej det var ju intressant att veta

NU ärre fika straxi

Herråååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Eläjn med bultsax låter som en rolig syn

2008-12-03 @ 20:45:33
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med Jokki, låter som en riktigt rolig syn xD

2008-12-03 @ 22:09:26
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0