Fredag 19/12

Har sovit som en gris(Jonas uttryck) och det var grymmarns skönt! Fick ställa väckarn för att jag skulle ringa Kenta på Dollarstore ochfixa med inventeringen som vi ska göra det. Jokkan har fått ringa så mycket så då tänkte jag att jag skulle göra det så hon fick lite sovmorgon. Sen skrev jag in allting på våran blogg för att vara ännu duktigare. Haha nyllet på er att ni inte kan läsa den bloggen för den är lösenordsskyddad,hahah!:D

En lite rolig grej är att Malin säger att jag alltid svarar i telefonen innan jag liksom har den vid skallen. Vanligtvis svarar jag alltid med en "Hallå", men eftersom jag är lite snabbare på att prata än att röra mig så hör Malin bara "llå". Haha kanske inteavr sjukt intressant men jag tycker ändå att det var ganska roligt.

Nu har jag två, eller tre låtar som jag är helt såld på: Fortune faded, You don't know what love is och Chop Suey eller vad den nu heter...Sjukt skrikig ibland men så kommer dom där sköna partierna som gör att det är värt att lyssna på den ändå.

Snart, eller om flera timmar egentligen, ska jag fara iväg til Jokan. Har letat fram ett recept på pepparkakskolor som jag tänkte göra när vi ändå skulle julmysa. Hoppas bara att dom blir goda. Bra nyheter är att Malin skulle följa så då slipper jag åka el autobus själv...

Nu ska jag snart se OTH men hade tänkt hinna dammsuga först för att skaffa pluspoäng hos mor.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0