/¤()"&¤="

Ogillar verkligen rubriker starkt!

Sitter och väntar på maten men kom på att jag har ju inte sett idol-finalen ännu men jag har den inspelad. Har bara sett de 3 bidragen och det verkar som inte riktigt ha varit allt...får se hur det blir med en saken.

JAg är hur trött som helst idag, fast jag sov nästan till halv tolv och det kan nästan skrivas upp i rekordboken. KAnske berodde på den traumatiska händelsen igårkväll när jag trillade av Jockes skoter. Hahah, det är en ganska rolig historia egentligen men då var jag mest chockad,haha. Är ingen van åkare direkt så det blev en lite konstig start:D Hela det extra sätet som jag satt på lossnade i ett gupp och jag gjorde en gode fin kullbytta. Jocke märkte inte att jag föll av så jag såg han försvinna bakom en sväng. Efter nån minut hörde jag:
-ELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!
Då hade han märkt att jag var borta,haha:) Sen skulle vi grilla korv men det blev mest att Jacke försökte elda blöt ved med stora mängder bensin. Nör jag började frysa om tårna så for vi hem. Somnade till Svennson Svensson. Skönt slut på en händelserik dag.

Näe nu hoppas jag verkligen att maten är klar snart för jag hungrar typ ihjäl...snälla mor skynda dig

Hejrråå


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj elin vilekt skoterstart... men du jag trodde ett tag att du slutat blogga, nu ser jag ju allt jag missat!

2008-12-14 @ 19:05:09
Postat av: Skoterskoj

Haha oj vad du fick de till att låta dramatiskt! ;)

2008-12-14 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0