...

Nu har jag fått påpekat att jag vart dålig på att skriva hära på sistone, men helgen har som varit ganska full av allt möjligt. Men jag klagar inte för jag gillar stress:D

I fredags var Mimmi här och såg idol med mig, och det är sjukt roligt att träffa kvinnan måste jag säga! Sen satt vi och tittade på klipp på Youtube från Dirty Dancing när Lisa(Babys syrra) sjunger Hula Hana...låten som jag skrev  i förra inlägget. HAHAHAH vad sjukt fult det är!! Och bara texten i sig är ju något helt magiskt, och framförandet med de sinnessjuka armrörelserna är ju som gurkan på sportisarna..eller nå

Sen var det att stiga upp tidigt på lördagen för att jag Jokki och Ollan skulle handla lite grejer till fikaförsäöjningen på Öppet hus. Vi spelade match mot ettorna och jag har typ aldrig varit med om roligare! Alla brunkade, tacklades och drog i tröjor och hår och klöstes! Näe inte riktigt men det var gode fin kroppskontakt ibland.Viktigast av allt: vi vann med sammanlagt 9-6...med andra ord försvarade vi våran heder:D

Sen kom Jockeboy och vi for hem till mig och åt tacos..sen kom Emma och Chrille förbi och vi bakade pepparkakor, bildbevis ahr jag också. MEn jag får bara för mig att det var jag och Emma som stod för kakorna och de andra två för ätandet av deg, Kom in i ett dåligt stim när jag bara ville baka små runda kakor...man kan få uppfattingen att jag ahr dålig fantasi

 
         <3

Sen så rullade dom vidare för emma skulle upp och jobba. vi började se något skräckfilm som var så dålig att den kunde jämföras med Children of the Corn. Blä!

Och idag så har jag sprungit, stekt plättar och varit på julgröt med laget..mycket mysigt men besvikelsen var enorm då ingen tomte kom. Fick en hudkräm, en likadan som Jokki hade i år i omkl-rummet i alvik som gick sönder. Så jag ska bdra med den i år..vi dlear systerligt på allt som finns i "vår" necessär.

Det här var säkert kul att läsa för den som tycker att vad jag gör är intressant haha:D Nu ska jag fixa lite nu musik till mi mobilo...

HErrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0