:D:D

Det har varit en grym dag! Alla fick kompa ut öppethus-tiden idag vilket innebar en tjillig dag..vaknade lite för tidigt, åt, pluggade, gjorde om bloggen litegranna..är totalt borta när det gäller sånt men den ser inte likadan ut iaf..gick ut och gick och när jag kom hem igen var mina kinder så extremt röda..undrar om alla jag mötte trodde att jag var en tomat i vinterjacka? Sen teorilektion som gjorde att jag missade träningen=anus...for hem till emma och fikade och spelade GH. JAg har blivit värsta bra nu! Spelar som en gud på medium(men bara dom lätta låtarna) och bara schteker!

Nu är jag hemma och skulle fixa med en blogg som vi kan skriva loggbok i till projektarbetet men den måste vara lösenrodsskyddad för att vi ska få lägga ut telefonnummer och sånt och det gick ju bara åt helsikke. Överlåter det på jokkihanna, den tekniska av oss tre

MEn nu ska jag plugga lite matte!

Futsal imörrn!

Herrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0