31/12

Blev ett till inlägg ändå..

Jag gillar att börja dagen med ett asgarv, och det fick jag göra idag också! Pappa har köpt en ny stereo och höll på att spela lite ljuv musik såhär på morgonen. Så fort jag öppnar dörren till mitt rum och går ut när jag har vaknat hör jag:
"Morning has broooooooooooooooooken". Fasen vad jag skrattade! Jag trodde att pappa hade suttit med fingret på play-knappen och bara väntat att jag skulle vaknat men det var tydligen en slump:D Desto roligare

Jag är så sjukt peppad för kvällen! Vi ska vara en massa hos Elina och käka och ha trevligt..sen ska vi in till stan och titta på pangpanget. ÅH VAD KUL! Älskar nyår..måste komma ihåg att ringa Johanna efter tolvslaget och säga grattis till henn, hon fyller ju 18 för tusan!

Näe nu ska jag snart och träna med pappa,lasse och jonas. HAHA vad fult det lät

GOTT NYTT ÅR

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0