-||-

Får man stryk om man skriver 2 ggr på en och samma dag? Förhoppningsvis inte så därför skriver jag ändå

Sitter och väntar på att Persson ska komma förbi, och sen ska vi till Johanna och därefter gå i samlad trupp till Konsum och  hyra film.

Var inne i stan idag för att "fynda" på mellandagsrean. JAg tror helt seriöst att hela Luleå+ några städer till var på stan idag. Jag önskar att jag hade ett medfött starkt psyke som gör att man kan vandra runt i timmar och ha dragkamp med folk om kläder. Nääe, jag är nog mer den klena typen som försöker tappert i början men sen drar mig undan, helt slut och andfådd av alla människor. Herreje dom var ju överallt..skulle inte bli förvånad om någon hade hoppat ner i min väska och jag skulle råkat ta med mig nån hem.

Är inne i en lite kritisk period, jag är beroende av mat för att vara på topp och nu när det varit lite halvdant med sådant på sistone har nog Jocke fått ta emot en del av min ilska, stackarn. Eller okej jag kan inte skylla allt på maten, jag är ganska humörsvängad av naturen.. Så jag tänkte bara säga förlåt för att jag är så jobbig mot dig när jag har mina downs. Du vet ju att jag tycker du är gr8 <3 HAHA
Ett med naturen

Nu ska jag gå på jakt efter ett smaskigt tuggummi

>Herrrrrrrrrrååååååååå



Kommentarer
Postat av: emelie berglund

Jag är nog en av dem som kämpar mig fram till slutet. jag ger inte upp. haha

dock fanns det inte ett skit i piteå att fynda .. synd! :/

2008-12-27 @ 14:22:20
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0