varmt

det är hur varmt som helst inne hos oss nu..hujja, det stör mig när jag försöker tänka för jag får som panik-känslor

En sak som stör mig litegranna är alla som pratar för mycket men bara gör hälften av det dom säger. Om jag är en sån själv vet jag ju int riktigt, det kan mycke väl vara så men hursomhelst gillar jag det inte hos andra. Det ska finnas något typ ordspråk som passar in på det där...less talk more action? låter bra iaf. Som vanligt när man skriver sånt här brukar man ju mena enn viss person och jag kan ju inte ljuga och säga att jag inte gör det..för det vore en lögn. Haha, lät inte alls helt pantat..Om man inte kan göra det man säger kanske man inte ska säga så mycket heller? Då har man ju iaf inga förväntningar att leva upp till..nog med djupt prat

var helt pepp på att spela med baik idag, men då får kag se ett sms när jag vaknar: Ingen match för dig idag,träning kl 5/ Kega Isaksson..jahapp, varför jag inte får spela vet jag inte men det kan bero på olika saker:
1. Baik vill inte ha  några spelare
2. vi har egen match på söndag
3. Kega och Nina har bråkat?
 men det orkar jag inte tänka nå mer på, skönt att träna istället på ett sät, och sen ska jag och jokki och jag vet inte om någon mer ska med, fara och titta på matchen. Nice. Undrar om den var i norrfjärden? jag är usel på vad allt heter borta åt pite-hållet

Snart ska jag ut och gå en sväng med johanna som slitit klart sina tre veckor på perhinders gården. Grattis, hade jag typ aldrig klarat..

Känner dessutom att jag börjar bli lite lätt hungrig, hmm..inte äta ännu

;D

Herå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0