Trött

Kommit fram till att alla mina rubriker typ innehåller orden trött,sliten och less..elller jag ahr då fått för mig det iaf. Men just nu är jag faktiskt trött på riktigt och orkade inte hitt på nå mer livfullt är trött.

Nu ser man inte sara på 10 veckor, damn vad trist alltså! var hos henne ikväll med persson för att "ta farväl". Det går till så att man ligger i hennes säng och sover lite halv och inflinkar en rolig kommentar då och då. Råkade även säga opassande saker till hennes mor, men det orkar jag inte gå i närmre på..likt mig var det iaf! JAg är kungen på att vara klantarsel:9 Alltid något om jag skulle misslyckas med att bli veterinär,MOAHAHHA XD skooja.

Den här helgen ha allt som allt varit suuper. VAr i saras stuga med några töser på fredagen, fick spela hela matchen i lördags(okej att det var för att johkki kände av sin fot och jag fick hoppa in ist för henne), lagfest senare på kvällen med inspark så  nu är jag icke mer en nykomling, och idag..jaa;D hehehe. Som vanligt finns det några minus i kanten och det är att vi förlorade matchen och att sara flyttar tillbaka i ottan imorrn.

Sen har min mage vart stöörd idag, jag menar jag bruakr alltid äta jättemycket men idag har jag "bara" ätit frukost, en skiva vattenmelon, ett halvt paket nudlar och nu på kvällskvisten en macka och lite fil. Okej att det är normalt för en vanlig människa men för mig är det här något att vara orolig för. Ajja, bara att ta nya tag imorrn. Glass och bullar till frukost ska det bli.

Min säng ropar mitt namn och det är kämpigt at stå emot, men det känns iofs bara jobbigt att borsta tänderna och gå ner och slå av modemet. På tal om ingenting så har jag inte sett min mor på ett tag nu..med andra ord blir jag sönderkramad när hon kommer hem imorrn för att laga mat åt mig, ve och fasa. På tal om mat så skulle en till macka sitta som en smäck i magen om jag bara ids gå och fixa en vill säga. JAg har aldrig vart såhär trött i hela mitt liv tror jag(okej grym överdrift).

NAttinatti

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0