Tredje dagen...

seriöst så kommer jag inte på något roligare att skriva än det, hata rubriker.
men ack så bra det stämmer, jag ljuger ju om jag säger att det inte avr den tredje dagen i skolan och oj vad det känns i skallen att man måste börja tänka igen! Helt sinnes vad trött man blir. Sinnes är mitt nya ord som jag har snott från mimmi..jag är typ bra på att sno ord.

Dagen började lite dassigt med regn när jag cyklade till skolan. Sen när jag kommer till skåpen sitter jag och väntar med martin och tom för att gå upp till lektionen. Dom gör inga ansatser att resa på sig.
jag: Kommer ni eller?
dom: alltså du är inte ens i våran mattegrupp
jahapp då har jag väntat helt förgäves och får traska upp till våning 6 själv..ingen katastrof direkt men men. Efter matten var det svenska med våran nya lärare ULLA. Hon var högst 50 år men ändå verkade hon ha hunnit med hur mycket som helst i sitt liv. Så egentligen borde hon vara 70 om man ska se till hur mycket hon "upplevt" men om hon nu vore det döljer hon det väl. Det blev en lektion av den kortare sorten med lite lärakännavarandra övningar..hyfsat roligt. Och sen var det lungh och håll i hatten för det var FISKPINNAR! Oj jäääklar vad gott det var! Det gjorde som min dag. Engelska med ÅSA och jaa..det var väl som vanligt, hon pratar och pratar och pratar och pratar. Håltimme. LPL. Cykla hem. Äta pannkakor


så nu känner jag vibbar av att jag och pappa ska följa med jonas och titta på hans nya tv..bra för jag blir helt rastlös av att inte göra någonting. Eller så ska jag hänga med emma, eller så bådeoch.


Och "The mysterious man" i klassen har för första gången öppnat käften:

-jag heter k------ w-----, mitt ord är SOOOOOOOOOOOOOOOOVA

Nämner inga namn av en händelse att han skulle snoka,moahah


Fick en glad överraskning då jag såg hur många som hade vart här och läst igår, kärlek till er.SKOJA..eller inte


Nu ska jag göra något vettigt..läsa i min fina fysikbok "ergo"


Herrå


Kommentarer
Postat av: jokki

halloj Eläjn, ska du läsa på riktigt är du nötigare än jag trodde :P

2008-08-27 @ 19:07:54
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0