tankeställarn

Jag var som tagg på att fara ut och springa,eller egentligen inte, men då sa en vis person att det kanske inte är så smart när man har match imorrn. Jag har nu bestämt mig för att inte springa och göra det på torsdag istället om jag inte får spela så mycket vilket jag inte heller tror. Det blir nog en prom till jonas bostad, får säkert mor med mig..alltid roligare att vara två en än,haha.

dagens sorg är att min headset är trasigt, eller inte trasigt men jag har tappat bort en av dom här gummigrejerna som ska vara på hörlurarna och alla mina reserv är slut,damn! Skulle ju ha limmat fast dom som jag har tänkt förut. hopplösa saker de där.

Kom nyss hem från stan där jag har "flanerat" med johanna ett tag. Inhandlat en bikini:O Billigt och bra på rea. Och sen hade all min lättdryck tagit slut så jag tvingade med kvinnan på konsum. Nu finns det både päron och halllon/persika. ska smakas ikväll då det är vilt rave-party här:P Nej det blir spel-spelande..taggad till tusen! Man måste ju älska att vinna

Uppdatering om kollektivet jag och jokki skapar, vi har en ny medlem: Persson! det finns fortfarande plats för fler så skynda med anmälan.

Nu ska jag börja handikappsanpassa huset för en kvinna med stukad fot kommer hit ikväll..nä skoja bara, eller nej jag skojade inte. Ajja..öh. Less jag blev igårkväll och skulle "surfa lite" också funar inte el stjärt-internet..jag blir så less. Modemet klappar typ ihop om man har igång det längre än två timmar.

"om vi tänker....men det är ju bara om vi tänker" ;D

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0