taggatagga

Imorrn r det match mot vasalund, jag är grymt laddad fast jag ska bänka. Jag tror att dom på planen känner av mina positiva vibbar och spelar asbra:)

Kom nyss hem från emma, sett moulin rouge. Jag har seriöst känt mig lite efterbliven för att jag inte sett den, och därför var det dags idag. Den var faktiskt bra, men jag hatar filmer med dåligt slut..satt och snyftade litegranna vilket jag nästan alltid gör när jag ser folk gråta. Då har jag gråtit tre ggr idag..men dom andra två var av skratt så det var chill

Ena gången var när Jokki skulle övningsköra upp till planen där vi TRODDE att det var match, hennes mamma hoppar ur bilen för att hämta en sak och det är bara jag och Jokki kvar i bilen.
JAg: -fatta coolt om du bara körde iväg utan din mamma
Hon- JAg har jättelust att göra det.JAG GÖR DET!

Så drog vi en liten vända runt i kvartert och jag gapskrattade för att det var så töntigt att vi kände oss så coola när vi drog runt i 20 km/h i en by.

Andra gången var efter vi hade ätit nere i stugan(tacos<3) Så låg jag och sträckte ut magen på en bänk vi har vid bordet och tittade upp i jonas ansikte. Då började jag tänka att hans haka var en gubbe, ni vet när man målar ögon på hakan och vnder sig uppochner. Så låg jag och skrattade för att det såg kul ut när han pratade, och då började han tänka likadant om min haka...ja det lät ju inte kul me det var det iaf:D För det är inte lätt att skratta upp och ner, det gjorde typ ont i ögonen nästan.


Tanken med att sitta vid datorn ett tag var att bli trött..men jag har typ ekorrögon för att jag är så pigg..alltså utåtstående och uppspärrade. Röv, det gick ju inte som planerat


Nää nu får det vara nog med sånt här, får hitta på något annat för att bli trött..städa mitt rum, ser förjäkla stökigt ut


Heeeeeeeeeerrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0