seg

Konstigt det känns ute idag, som om himlen är mycket längre ner än vad den brukar och att det är typ åska eller nå i luften. tryckande stämning på någe vis..fuktigt är det iaf för mitt hår ahde fått vissa pudliga drag när jag kom hem efter att ha varit med emma och chrille och spelat ROCK BAND hos linda och mattias. Vadå femte hjulet? haha,skoja;D Näärå det var riktigt kul, känner mig alltid så teknisk och "med" när jag testar nya saker

jag är typ nöjd för att jag sov till kl halv tolv idag utan att vakna en enda gång innan..kände mig dock inte så grymt utvilad som jag trodde, och tröttheten har som inte försvunnit på hela dagen

Nu fick jag ont i magen så nu vill jag inte skriva nå mer

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0