Rullar på

Jag fortsätter att äta blåbär..som en tok! Hällde nyss i mig en hel djuptallrik med Emma och nu väntar vi på att blåbärsrutorna ska bli klara..ska ätas med Vallevisp till:) Om det här överätandet får några läskiga effekter ska jag meddela det, hittills mår jag finfint.

Humöret är tyyp på topp, askul igårkväll med emma i hennes syrras lägenhet. spelade galet mycket tv-spel, men det som slår allt är ju mario cart! Så grymt dålig men kul var det..jag har någon slags förkärlek till donkey kong och väljer alltid honom men vill inte inse att jag är sämst med honom. damn. waluigi eller vad fasen han hette var ett bättre val, tsm körde vi som gudar!


Äsch, nu blir det fika..


Herrå


Kommentarer
Postat av: jokki

haha Mario Cart är ju asskojj, ja det är ju sköldpapddan som är bäst, om det är Walugi vet jag inte men den är bäst jag lovar!

2008-08-07 @ 18:11:44
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0