Motigt

Just nu känns allting lite motigt, de högre makterna går emot mig och förstår all min planering. Imorgon ska jag banne mig tänka sönder skallen för att få allting att stämma. Fredag ska jag till sarasmstuga med några töser för att fira att hon å persson har fyllt år för ett tag sen. Eläjn tar det dock lugnt för hon har match på lördag. MEn grejen är att jag inte tror att jag ska spela då eftersom att jag var läktad förra mtchen. Kändes ärligt talat nästan som en smocka i magen men det är bara att bryta iop å komma igen som man säger.
Och sen på lördagen är det mest troligt lagfest..iaf såvitt jag vet, trevligt trevligt. MEn det skulle ju såklart vara roligare att festa om man fick vara med i matchtruppen såklart. Och sen på söndagen så är det kanske match med baik eftersom jag inte spelat nå med alvik..men man vet ju aldrig hur det blir med den saken för kegas och ninas kommunikation är ju inte den bästa. Och annars på söndag så har jag en del andra trevliga planer om vi tänker.

Snart är det att springa runt sjön som gäller och det känns mest bara tungt just nu:( Men ibland så blir det ju bättre när man väl kommit igång. Jg ska nog ta ut mig riktigt ordentligt har jag planerat, då är det så himlens skönt att duscha efter:) Sist jag sprang runt sjön snabbt låg jag och flämtade på golvet i hallen för jag var så trött i typ 5 minuter. MEn innan jag far ska maten smältas. Att sprnga nyäten kan aldrig sluta annat än DÅLIGT!

Herrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0