HT 08

Nu har höstterminen börjat och det känns både bra och dåligt. Kul att träffa alla igen som man inte ser så mycket av under sommaren men tråkigt att behöva dtiga upp tidigt och att man är skoltrött innan den första lektionen ens har vart. Känns stabilt. Lite kul med klassen för det är en del där som jag verkligen aldrig sett på skolan, eller kanske 2 st..eller 3..eller 4. Hoppas dom inte är såna där folkskygga människor som snikar runt i korridorerna utan att varken höras enn synas, har kamouflage inbyggt i huden och smälter in i väggarna..haha okej skoja, men dom är säkert trevliga:D
Egentligen var inte dagen sååå händelserik: Samlades, fick scheman och information om busskort mentorer och annat, gick till våra mentorer fick mer info, gick hem. eftersom att klockan då redan var efter 2 så gick jag,olivia och jokki för att trycka lite dagobert innan träningen. Tog bussen, sov hos jokki en stund, for upp til IP. Gick som segt att träna, mina vader var inte riktigt på alerten men annars så gick det fiint

sista helgen innan friheten tog slut var braaa:) Hälsade på hos jocke i bushen utanför piteå..klappade får, eller "vänner" och annat trevligt. haha, men dom verkade inte riktgt tycka om mig och ända sen jag såg den så fruktansvärt dåliga skräckfilmen "black sheep" har jag fått för mig att alla får är onda. haha

Nu ska jag däremot dra iväg och träffa persson för att squeeeza ut lite om hur hennes dag har varit och rensa hjärnan och få goda synpunkter på saker å ting. Jag är en grubblare

Äh, men det är bara att bita ihop och se framåt! Snart är det jullov

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0