Hemmakväll på HÖG nivå

Rubriken stämmer så satans bra på vad jag har gjort ikväll. Ingenting. Kom hem frn en slitsam träning i ösregn med 15-15 intervaller..äter raggmunkar som mor har varit snäll nog att göra. Lägger mig och läser i min massaj-bok, tänkte se på film men det dörjde ett tag innan jag fattade att jag inte hade den kanalen, bra elin. Sen så så jag ist two and a half men, åt ett äpple..drack saft..satte på mig mina tjusiga shorts i strl 52 bara föra att höja lodisgraden på mitt utseende litegranna. Borstade tänderna för att ha något at göra, satte mig vid datorn..ja här är jag nu. Hemmakvällar i all ära men jag orkar definitivt inte med två st i rad.

Nu har jag dessutom drabbats av sista sommarlovsveckan-ångest. Den har långsamt kommit krypande de senaste dagarna men nu har den tagit strypgreppet på riktigt alltså. Jag är nog inte den enda som känner så här. Ochju starkare ångesten blir desto snabbare går ju dagarna..ledsamt att veta att det är ett helt år till nästan sommar och man ahr en aslång vinter framför sig med äckliga saker som skola, kyla, icke sovmorgon, elektriskt hår, försäsongsträning, blek hud..nä fyy tusan vad allt är skönare på sommaren, det är ju sinnes. Sinnes är en förkortning på sinnessjukt så alla som undrar vet det.

Har fått se mitt schema nu och så långt mitt blå öga kan nå är dagarna fylla med biologi, matte, kemi och fysik..jäklar vad jag kommer att avlida och vara less på allt det där. Det glada nyheterna är ju dock att jag slipper molin med ahrbajs i sin garderob och stintan med..jaa..nä jag ska inte skriva det ens för det finns ju en viss chans att hon läser det hät? hmm, nä kanske inte men det känns ju elakt om hon skulle göra det. Okej en ledtråd: hon har ett visst manligt drag som inte göra henne mer attraktiv..inte för att jag vill att hon ska vara attraktiv, usch nej..men seriöst,vem har jenas under kjol och med foppatofflor till som pricken över i:et? Nä det är nog bara hon. Annars dåligt att i inte ska ha usse som idrottslärare nå mer, för han var ju som helt bra. Så han han ju andra fördelar,hahahahah:)

Nu vill jag klippa mig, ja det är helt sinnes vad jag vill klippa mig..så jag ska checka när det skulle passa som:D = nu avslutar jag det här

Ha en ttevlig kväll, förhoppningsvis mer händelserik än min

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0