Handlarn

Det finns ju som sagt både bra och dåliga saker med att ha huset för sig själv. Det bra säger ju sig självt, jag är själv! MEn till det dåliga hör att man måste diska och tvätta själv, ta in posten, vattna blommor, handla mat(mycket viktigt för annars svälter man ihjäl) och städa i allmänhet. Nej, men jag ska inte klaga för det är lätt värt att slita litegranna för att slippa mor å far.
Så nu har jag och Jokki funderat på att starta ett kollektiv, så om just DU vill flytta in med oss så jag du ansöka, för vi släpper inte in vem som helst.+du ska ine vara allergisk mot hundar för jag ska skaffa en bullterrier som ska heta Lars. Jääääklar vad söta dom är, jag dör;D

Jag ska lägga upp en bild så småningom så att alla får se vad det är för något, men nu sitter jag vid seg datorn som inte går att fixa med bilder på. Ändå dras jag hit på något sätt..kanske har med utsikten av en fin röd garagevägg att göra? Så måste det ju vara


Känner att jag harvart helt nötig och uppdaterat till tusen på sistone, men det tror jag inte att någon klagar på. grejen är ju att man blir anklgad för att vara en no-lifer om man sitter vid datorn för mycket. Okej men vad ska jag göra bara för att jag vaknar ett år innan alla andra vaknat och är helt sysslolös?


funderar på att kontakta johanna och göra vårat sko-byte. Hennes vita mot mina röda:D Det låter som en vettig sak att göra, och kanske hinna med en prom, och handla, och ta bussen in till stan, och fara å träna, å vara med de försvunna vännerna+johanna på kvällen.


Alltså jag drömde att dom hade höjt busspriset till 11 kr, är det en sk sanndröm? hoppas inte deet:)


Herråå


Kommentarer
Postat av: jokki

jadu Eläjn, smart att lägga upp ansökan om bokmpisar här på bloggen!

2008-08-11 @ 11:59:06
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: persson

jag är lätt på ;)

2008-08-11 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0