Det regnaahr

jag satt eller sitter egentligen och lyssnar på lite musik också fick jag ett sånt här ryck när jag tycker att en text är bra..och därför måste jag alltså bara dela med mig litegrann varesig någon vill se det eller inte

When I offer you survival,
You say it's hard enough to live,
And I'll tell you when it's over,
Shut up for a time,
But more than this

How do you know that you're right?
If you're not nervous anymore

Och idag har jag vart med om världens ÚNDERBARASTE löprunda. Efterseom det har regnat så mycket på planen och herrarna hade match så skulle vi fara ut och springa istället på träningen. OCh jag ahr aldrig varit med om något blötare och halkigare, men trots det är jag helt seriös när jag säger att dte var underbart att springa. Vattnet plaskade ändå upp på låren och så piskade blåbärsriset mina arma smalben och man  fick hela tiden se upp för dolda stubbar och stenar. När man har sånt grymt fokus på vägen känner man inte av hur trött man är och man vill bara fortsätta och fortsätta. JAg sprang runt och flinade som ett fån för jag tyckte att det var så satans kul;D
Visst att man klagar när man måste springa men det finns ju typ inget bättre för psyket. Bara som låta tankarna susa iväg och när man hittat den där perfekta andningen och är lätt i benen, då är det ta mig tusan GRYMT. samma känsla kan man typ få när man cyklar nerför en backe riktigt rktigt snabbt..fast då törs jag inte tänka på annat än hur vägen svänger

NEj nu får det vara nog för idag..straxi kommer johanna och då ska vi se juno. Persson toffflar sig med joel;D

HErrrrrrrrråååå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha jag och Felicia pratade också om att vi gillde löprundan! mera skoglöpning!"

2008-08-20 @ 22:58:26
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0