Blue day

Inte blue som i ledsna sånger utan blå på riktigt. Jag har ätit galna mängder blåbär alltså! Dagen började som vanligt med frukost..och när jag gräver i skafferiet ser jag att mor har plockat blåbär..äter en del:P hehe..sen så hade jag absolut ingenting att göra i väntan på träningen så då följde jag med mamma i skogen och PLOCKADE blåbär..åt en del. Sen så efter träningen hade johanna bakat blåbärsbullar..kvinnan är ju bara för huslig och söt:) all kärlek till henne. Kom hem och hängde med Sara och Johanna ett tag, dom ska upp tidigt och jobba..alltså blir jag hemskickad. vad har mor bakat när jag kommer hem: BLÅBÄRSPAJ! Oartigt att inte ens smaka litegranna;) Men det finns väl inget negativt med att äta blåbär vad jag vet så jag kör stenhårt!

Det var kanske ett tag sen jag satt hör sist, vet inte riktigt när det var..men det är nice att lasta av sig litegranna

Nu har jag tankat mobil med bra saker:
Running from you
Closing time
November rain
Cats in the cradle and a silver spoon
Burning Inside

Nu tappade jag typ helt skrivarsuget..äsch då, jag som tänkt överraska alla läsare med något saftigt..icke icke. Jo eller förresten så är det en rad från November rain jag helt hakat mig på för att det är fint

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

Det är en bra låt att sova till:)

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

ett efterlängtat inlägg, folk är verkligen inte lika bra på att lsäa och uppdatera på sommaren. Blåbär är bra Elin har jag hört så fotrsatt med det hörru. Måste också stoppa in den låten på mobilen :)

2008-08-06 @ 17:51:28
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0