Andra dagen

Andra skoldagen är nu avklarad och herrejösses vad trött jag är! Hur tusan ska jag orka med att gå till nästan kl 17 varje dag när jag knappt pallar dt i en dag liksom? Jag var som i min egen värld hela träningen, helt fult., Egentligen ville jag bara lägga mig ner på det fluffiga konstgräset och susa iväg. Mmm:)
Men ska man se saker från den ljusa sidan upptäckte jag idag att klasse som jag hamnat i verkar vara grym! En hel del skratt lär det bli i år också..härligt..det gör som att saker blir så himmelens mycket lättare.
 Vi har fåttse våran fysiklärare URBAN idag..han är som hämtat direkt från skogen. Alla ahns kläder gick i färger som hämtade från en höstdag. tom hans sockar var ju skogsgröna!! MEn han verkar som chill, en manlig version av stintan typ:D

Nu har jag satt på lite braa musik

I'M A BROOOOOOKEEEEN HAANDEEED SUUPEERMAAAN!

OCh skrivarlusten dog helt tvärt

HErrååå

Kommentarer
Postat av: jokki

Urban är ett så passande namn också på gubben :P

2008-08-26 @ 21:01:12
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0