8 minuter

Jag har bestämt att sitta här i 8 minuter, alltså till 20.00. Jag gillar att sätta lite tidsgränser för mig själv ibland men det är sällan jag håller dom. MEn det är ju en annan femma

Matchen idag mot Vasalund gick inte som planerat.  2 mål i röven trillade in efter typ bara 8 minuter, det var nog pga av vår nya mittback från sunnanå. MEn sen kom som alla in i spelet och vi kvitterade till 2-2, ja vad skulle man annars kvittera till? Så var ställningen i halvtid men sen så blev det iaf 3-2..stjärtigt men sant. vad som mer var dåligt var att både jokki och jenny blev skadade och vi har match på onsdag igen..dom får äta plåster helt enkelt.;D;D

"Fly away on my zephyr
I feel it more then ever
And in this perfect weather
Well find a place together"

rhcp<3<3

Tiden är ute

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0