Underbart bra

Jag har kommit på att mitt humör verkligen går i vågor..och idag känns det verkligen som att allting stämmer. det har varit en underbar dag:) Jag har börjat använda ordet underbart,även om det i mina öron låter lite överseriöst. Man kan ju undra varför allt känns underbart och det ahar jag inget svar på..en massa små saker tillsammans kanske. Åh vad allt känns bra

Dagen började med sovmorgon, sen en extra mattelektion som faktiskt var ganska givande..sen var det idrottsfysiologi och vi såg en sjukt ful film( nu vet jag hur det ser ut om man klappar på en djur-lunga..SOM EN TVÄTTSVAMP!!), verdervärdig lunche men såna smällar får man ta ibland..sem så var det samhälls med en hel del skratt-attacker från min sida..tar bussen hem och för en gångs skull fick jag åka 2:an,älska den bussen alltså! Kommer hem och solen skiner vilket innebr att man kan sitta ute och äta en kexchoklad och lyssna på musik..sen så vilade jag en timma innan träningen. Cyklar till tuna och det var riktigt skönt alltså..träningen gick helt bra med löpning efter så allt känns helt bra efteråt..cyklar hem med MEDVIND:) Får höra att Lira leder med 2-0 över Baik och Emelie har nätat dubbelt i min gamla tröja:o Jag tror dock inte att det har något med den att göra eftersom att målskytte inte är min starka sida,haha..nu vänyar jag på min pizza ristorante,fasen vad gott med mat!!

Som ni kanske hör på min glada ton kan inte saker å ting bli bättre just nu..men fråga imorrn så kanske det låter annorlunda. Man får njuta medan det varar. JAG ÄLSKAR ALLT!

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0