Typ sommar:)

Okej, jag blir alltid helt dampig eller vad man ska säga av sol. Den skepnad som vandrar runt och ser ut som jag på vintern är egentligen inte jag..för jag finns egentligen bara när det är soligt och varmt ute bara så ni vet det:) det har ju varit så stjärtigt bra väder idag..så alla var på bra humör hela dagen,nice..inte för att folk brukar vara surskallar annars eller så men ändå,haha.
Beep/bip-test stod ju på schemat och det gick ändå helt okej..en förbättring iaf...men när vi skulle göra sit-ups på tid så insåg jag verkligen hur stjärtigt svag jag egentligen är..jag skulle ju bli biff!!
Sen efter skolan gick några stycken från klassis och fikade..kände mig som värsta anorektikern när jag inte fikade något men jag hade goda skäl till att inte göra det!

1. Jag hade glömt plånkan hemma i stressen att hinna till bussen
2. Jag var inte fika-sugen

Sen så blev det en liten sväng på stan med Emma som skulle inhandla en fördelsedagspresent och det gick faktiskt ganska fort.
- Elin,var den här fin?
- Ja,köp den!
- Okej

Där slösade vi ingen tid på onödiga ord kan man säga

Ikväll r det tunavallen som gäller, Lira BK vs. Morön och det ska bli snajsigt att se..hoppas det inte blir röv-kallt att stå still på sidan..eller så finns det såna där fiffiga värmejackor att låna..hmm:) Jag vill inte verka negativ men chansen att vi vinner är mindre än min lilltånagel..nej fy vad elakt..men det är bara att se sanningen i vitögat. ett div 3 lag möter ett div 1 lag..och div 3 laget har dessutom en del skador på sk "nykelspelare"

Måste bara tillägga..helt skoj om det blr att sommarjobba i alvik..det blir nästan "The summer of Jokkis place"

Nepp,nu ska jag sova eller plugga...helt valfritt:)

Herrå

Kommentarer
Postat av: Jokki

Haha du med ditt ord röv allltså! eller stjärt, vad är det med dig och rumpor Elin? hm... ajja hursomhelst så ska det bli asskojj att du ska sommarjobba kanske i alvik :)

2008-04-17 @ 20:42:35
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0