TACK PAPPA

Pappa är ju helt enkelt alltför underbar!! HAr inte han fixat ett sommarjobb åt mig och räddat mig från kommunträsket? JO DET HAR HAN! Jag ska alltså läsa elmätare åt Luleå Energi här på björx..1700 st med 9 kr/ mätare..ja om du är duktig i matte borde du få det till 15300 kr? HELT SANSLÖST..bästa av allt: BARA FASADSKÅP!!!! jag kommer inte att behöva knacka dörr och böka mig in i folks garderober någe mer. En ytterlligare rolig sak är att jag kan börja jobba innan sommarlovet,och jag ahr ju såklart ambitionen att vara klar innan också men et kommer aldrig att funka,haha:)

Jag vaknade kanske lite vääl tidigt idag, jag är ju inte världens bästa på att sova men idag var det faktiskt ett smart drag av mig eftersom vi har match och då är det bra att hinna vakna ordentligt. det är en träningsmatch mot f 92 och jag ser ingen anledning till varför inte alla skulle få spela så jag hoppas ju på det såklar.

Något jag och Jokki har reflkterat över är hur sjukligt många som fyller år på våren. Man får typ säga grattis till någon varje dag, fika heela tiden. Både jag,mamma,mormor och farmor fyller år i april så det blir ett ganska intensivt firande,haha:) Jag vet inte varför men jag´har alltid velat fylla år på hösten istället..okej det började när jag var lite och såhär var det: Jag var ju asliten men ändå äldst i klassen,så om jag fyllde år sent på året var det mer försvarligt att vara midre än alla andra..då skulle jag ju kunnde växa ikapp dom under året!:O haha

Veckorna går hur fort som helst just nu och nu är det helg igen..fredagen tillbringades i antnäs hos jenny(repris från förra veckan) som hade fyllt år(grattis på henne). Kvällen innehöll dessutom en åktur på den ökände "Vespis" och jag måste erkänna att Joki körde som en gud! trevligt avr te iaf,men sen när jag kom hem så var jag s¨tröttatt det bokstavligt talat gjorde ont i mina ögonlock så jag somnade som en..stock?
Imorrn blir det till att fira emma som fyller år:O Jag och Johanna har gjort upp en plan,haha..men det ska bli roligt i alla fall

Näe,nu ska jag käka lite frukost

Herrå

Kommentarer
Postat av: Johanna

men åhh, det var ju vi som skulle ha den bästa sommaren ju;/

2008-04-28 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0