Sliten dag

Det har varit en tröttsam dag på alla sätt och vis..nationella i engelska,vedervärdig lunch och samhällsprov. Är det inge bra mat blir hela min dag förstörd,så matberoende är jag. Sen så kommer jag hem också är det länge tills vi ska äta,usch..sen cykla till mitt andra hem tunavallen. Fyy..vad segt det kände idag

Ska passa på att berätta för alla som läser att min mamma fyller år idag,men jag säger inte hur många år för man ska inte tala om gamla kvinnors ålder:)  Men däremot kan jag säga att hon är 30 år äldre än mig, jag bjuder på en kuggis med andra ord...hur gammal är egentligen Elin?
Iaf så kommer snart ungdomarna hit(mormor,farmor osv) och då ska vi äta..sen efter jag har komit hem från träningen så blir det säkert lite fika sådär:O:)

Inatt drömde jag en helt störd dröm- Det var som att hela klassen var på en kollektiv klippning, eller kanske inte hela klassen men minst 80% av den iaf. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände med allas hår för jag hann somna en gång till innan jag skulle vakna på riktigt men det här är vad jag minns. Fredde och Tobbe klippte preciis likadan frisyr, och frisören sa typ: jag har klippt bort benan..öh? hur gör man det. Såg rätt normalt ut förutom att luggen sotd som rakt fram och var indelad i två delar. Sen det roligaste avr ändå Martins frilla. har var flint!!och hade skägg!!! haha,jag frågade:
-Hur många millimeter?
- 2,svarade han bestämt
Åh fy vad jag skrattade åt bilderna som formades i mitt huvud!! Det finns vissa saker man måste ha sett med egna ögon för att uppleva det roliga i drömmar..helt nöjd jag är för att jag kom ihåg den,jag glömmer alltid mina drömmar vanligtvis

Det är en låt jag har lyssnat rätt mycket på så är det en fras som fastnat i skallen som gårså här:
How do you know that you're right, If you're not nervous any more
jag vet inte vad jag ville ha sagt med den riktigt,men jag gilalr den:D

Nu så tar jag emot lite Skid Row av Mimmi...ATTANS vad jag saknar henne...det gör jag verkligen..

Herrå

Kommentarer
Postat av: emmap

jag tror din mor är lika gammal som min ;)

2008-04-29 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0