Knas

Halva helgen är gången och det känns verkligen som att man behöver vila litegranna. Jag menar alltså att man måste vila från skolan, och inte att jagahr gjort något så vilt igår att jag måste vila lite haha:) Nej hittils har jag bara tagit det lugnt och det tänker jag fortsätta med också, känner mig lite krassly och funderar faktiskt på att sova tidigt ikväll:o Jag vet,lite trist sådär men jag känner verkligen tröttheten som ett moln över mig hela tiden. Beviset var igårkväll när jag i stort sett somnade sittandes hemma hos Jenny där vi var några stycken och spelade spel. Kvicknade dock till lite under cykelturen ner till Jokkis place och då kunde jag nästan inte sova sen.

Morgonen efter tog vi en liten walk i solskenet och sen så blev det 12.12 bussen till stan där jag träffade Josse..vi gick runt ganska planlöst,jag tvivlar på att någon av oss egentligen var på stanhumör. Höjdpunkten var nog årets första mjukglass..tror att jag lämnade ett spår av dajmkulor hela vägen till "Nya Diva" som Josse kallar det.

Imorgon spelar alvik i Gideonsberg,men jag ska inte följa. jag har ju en ursäkt att jag inte får spela ännu eftersom jag skrev på för bara 2 dagar sen..men i ärlighetens namn så hade jag nog inte fått följa med även om jag fick..man vad fasen,det är bra att vara sämst i ett lag..då måste man verkligen ta i hela hela tiden för att ens hänga med på träningarna..:D

Allt för idag

Herrå

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-19 @ 17:29:57
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: jokki

Men Eläjn sluta upp med att du är sämst, detä r du verkligen inte så tänk inte så äru snällis

2008-04-19 @ 18:28:20
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0