Från mig till dig

Från mig till Jokki alltså,efter ett års tjatande tog hon saken i egna händer och gjorde en blogg åt mig:)
Man kan se saken som att hon har enormt mycket att göra på sin fritid när hon så desperat vill läsa om mitt liv..men visst visst jag ska inte göra henne besviken.

Eftersom jag tröttnar ganska fort på saker å ting kan bloggandet bli ett väldans kort kapitel i mitt liv, men man ska som sagt testa nya saker...och på tal om det så lämnar jag med största sannolikhet mitt älskade Lira BK för Alvik till veckan:S
Känns knas efter alla år, men jag tror att man ibland måste ta chansen när man får den för annars kanske den aldrig kommer igen. Så nu har jag funderat oavbrutet i en månad känns det som..och har alltså bestämt mig. Ja alltså nu är det lite fult för Lira vet inte det här ännu, men sannolikheten att Sten läser min blogg är ju inte så stor..eller att någon annan gör det för den delen,haha:) Jag ska ringa dom ikv....hjälp

Om jag ska sammanfatta dagen har den varit okej..underbara fystester! Annars så kan jag bara säga att jag önskade att jag gick i en klass där ingen läste sporten,funda på den du!

Nepp men nu ska jag se på tv och sova tills det är mat(PALT!!:O),och jaa..sen ska jag fråga brorsan om han vill biffa på pappas jobb med mig,usch

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Eläjn, det börjat här på bloggen och jaa jag vet jag har inget liv så jag läser om andras:P ne jag skojja lärkanvarning på den:P

2008-04-15 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0