....

Jaa..andra bloggen på g och jag vet som inte vad jag ska skriva om riktigt:)

Eller jo förresten, idag kom som det första sommarkänslan,helt härligt:) Från klassrummet på kungsfågeln kunde man se solen skina ute och alla ville bara UT! Både jag och Olivia blev sjukligt sugna på lakritspuck efter att ha sett affischer på den över hela våran stad. Så vi tänkte traska in till stan i solskenet på lunchen och njuuta av vädret men när vi slår upp portarna ser vi att solen har gått i moln:O Nooo, det blåste till och med ganska kyligt,men har man bestämt sig för glass så är det ju enbart töntigt att dra sig ur. Snart hade vi våran glass men jag måste erkänna att den avr lite under förvänta..jag menar skalet av lakrits var ju hur gott som helst, men glassen inuti var ganska smaklös och...luftig,ja jag kunde inte förklara det bättre....Pepé är nog bättre iaf;D

Det blev en ganska rolig sista-gången-träning..eller vad fasen sista gången kanske det inte är..men sista på ett tag iaf. Lira i mitt hjärta alltså...sorgligt men sant

Nee alltså nu ska jag äta litegranna och plugga till idrottsfysiologin....förhoppningsvis sova tidigt så man är pepp på beep/bip-testet imorgon. För er som är lyckliga nog att inte veta vad det är för ett test så kan jag säga att det är som att springa i ett hamsterhjul,typ:P fast det tycker ju hamstrar är kul..knas

Herrå

PS. Såg den ökände/omtalade "Linden" idag..helt coolt eftersom vi endast ca 12 timmar senare hade konstaterat att vi aldrig skulle råka få syn på varann igen..men jag kan erkänna att det var smurfens hår som fångade min uppmärksamhet först:) HEHE

Kommentarer
Postat av: Jokki

haha Elin bara så du vet kommer jag alltid att kommentera din blogg jag kommer liksom nöta det! Så du och Olivia är sådana som år på reklamen och det rejält trots blåst och allt :P nog för att jag säkert också hade det om jag hade gillat lakrits

2008-04-15 @ 22:21:07
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0