Eftersom

Eftersom att jag ändå sitter här och inte gör någonting tänkte jag att jag kunde uppdatera lite. Har vaknat för ett tag sen..mycket tidigare än vad jag egentligen ville..men vad fasen alla kan ju inte vara bra på att sova. Visserligen skyller jag på mor å far som verkar tycka om att banka upp å ner för trappen, prata i telefon och köra igång tvättmaskinen före kl.9..åh vad less,jag ska flytta hemifrån helt serriperri...kanske borde ha en inkomst först, men är det verkligen så viktigt? hmm..:/

Alldeles snart ska jag dra på mig joggingskorna och springa en sväng.NEJ det är inte frivilligt. När Kegis sa att alla som inte skulle spela skulle springa en sväng fattade jag typ ett år efter att det gäller ju mig också. Antagligen trodde jag att det fortfarande var miljöträning jag var på,haha:) MEn så tur ahde jag alltså inte


Fick vetaatt Lira hade förlorat med Assi med 3-2..det var inte så dåligt enligt mig. Det var för tidigt för att jag skulle fara och titta, men enligt säkra källor så hade flickorna gjort en riktigt bra match:)


dagen kommer inte att bli alltför dramatisk..springa,äta lunch,vara med emma,plugga..SE ERIK OCH MACKAN-HELA OCH RENA!!! Det är så jäääkla fult det programmet alltså, man behövas en söndag..sunday bloody sunday...det är en låt alltså

Nepp,nu ska jag byta om..och vars är mitt svarta hårband? RÖV! jag vill hitta det

Herrå:P


Kommentarer
Postat av: jokki

jag har varit ute och sprungit jag med, hehe var tvungen å säga det fast jag alldeles strax ska skriva det på min bloggis :P

2008-04-20 @ 13:40:45
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0